Nieuwsbericht

Schooldomein artikelen

STALAD staat regelmatig in het magazine "Schooldomein". Schooldomein verschijnt 6 keer per jaar voor alle instellingen in het primair-, speciaal, voortgezet, BVE- en HO-onderwijs.

Schooldomein is een onafhankelijk magazine voor de onderwijsmarkt met informatie en praktijkvoorbeelden over zaken rond de infrastructuur, organisatie en huisvesting van instellingen. U kunt alle artikelen die geplaatst zijn in schooldomein hieronder downloaden en raadplegen.


Schooljaar 2016/2017


STALAD werkt vanuit beleving (juli 2017)

Van kruip-door-sluip-door naar dynamische eenheid (mei 2107)

Lauwers College; Samen werken aan ruimte voor verandering (maart 2017)

CBS De Regenboog leest als een stripverhaal (januari 2017)

Skills Lab Thamen geopend (november 2016)

Moderne inrichting Science Lab Dollard College (oktober 2016)


Schooljaar 2015/2016


Leren doe je samen; Het Sterrenschip (juli 2016)


Johan Friso School een visie met toekomstmuziek (mei 2016)

Bijzondere inrichting techlab Corlaer College Nijkerk (maart 2016)

Inrichten met beleving (februari 2016)

En dan is het tijd voor pauze! (december 2015)

Katern Kracht door innovatie (oktober 2015)

Nieuw leven voor gebruikte meubels (oktober 2015)


Schooljaar 2014/2015


Kwintijn en de vijf zintuigen (juli 2015)

Nieuwbouw Clusius transparant kasgebouw (mei 2015)

Nieuw praktijklokaal ROC Menso Alting werkt (maart 2015)

Studiereis van STALAD naar fabrieken V/S (januari 2015)

Uitdagende leeromgeving voor Kamerlingh Onnes College (oktober 2014)


Schooljaar 2013/2014


Erasmus College Zoetermeer (juli 2014)

Duurzame inrichting draagt bij aan welbevinden gebruikers (maart 2014)

Brede school Het Carillon brengt partijen samen (januari 2014)


Geïntegreerd ontwerp CSG Eekeringe (december 2013)

Inrichting Hotelschool Amsterdam (oktober 2013)
Schooldomein artikelen
Nieuwsoverzicht

In het nieuwsoverzicht hebben wij al het nieuws voor u op een rijtje gezet. Bekijk dus snel het laatste nieuws.

lees meer nieuws
[ Wij geloven dat elk element leerlingen kan stimuleren ]